Benimde öyleydi 5 haftalıkken pantolonlarım basen ve popo kısmından olup göbiş kısmından kapanmıyordu😂 bende kiloya yormuştum ama 19 haftalık oldum 1 kilo almışım sadece ki yeme içmeme kilo almıyım diye de dikkat etmiyorum canım ne isterse yiyip içiyorum sanırım iç karın ve yapıyla alakalı