Bebeğinize hangi bebek yağını aldınız ya da kullanılorsunuz acaba 😊
Pinaar- uni baby yağını aldım 😇
Pinaar- ben de Dalin aldım kullanıyorum
Pinaar- ıva natura ürünleri kullanıyorum.
Pinkgold Hiç kullandınız mı 😊
Pinkgold daha kullanmadım bebişe kendime denedim karnıma güzel kokusuda iyi
Ben 4-5 tane Dalin aldım koydum kendimde çatlak için kulaniyorum
İlk kez duydum 😊