Laliinnvanilya Burda olupta doğumu markasi de yapan var mı aranızda kızlar nasıl memnun kaldınız mı bu hastaneden fikirlerinize ihtiyacım var
guzelanne01_ Laliinnvanilya kuzenim doğum yaptı çok memnun kaldı canım,Bende tıpa gidiyordum abdullah toka doktorumda mersinle şuan yok gelecem dedi ama gelmezse çağresiz bende markaside alperen beymi varmış ne ona gidecem
Laliinnvanilya guzelanne01_ anladım canım hangi doktora olmuştu kuzenin bende Derya sağlama olucam oraya geçti markasiye o doktor da çok iyi doktordan endişem yok hastaneden vardı bilmediğim daha önce görmediğim bi hastane olduğu için
guzelanne01_ Zeynep1278 sular 7000 canım ama markasi için 4000 dediler bende tıpta olmazsa çağresiz markasiye gidecem🤷🏻♀️😢
Zeynep1278 guzelanne01_ ben de sulara gittim önder ercana ama derya sağlama da önceki gebeliğimde gitmiştim. Arada böyle fiyat farkı varsa sanırım ben de markası tercih edeceğim. Acaba orada sezeryan olup hastane, hizmet, hijyen açısından bilgisi olan var mi
aysegul_46 Zeynep1278 ben dün değil evvelkisi gün gittim Alper bey e iyiydi doktor ama o da sezeryan yapiyo diolar sürekli bende normal istiyorum bakalım naparsak
guzelanne01_ aysegul_46 canım bende alper beye gidecem kızım sezeryan olduğu için sezeryanım normal doğumu sormadım kaç haftalıksın doktorla konuşsaydın
guzelanne01_ aysegul_46 genel olarak normal doğum odaklı doktor bulmak çok zor canım artık illa normal doğum yapacam diyorsan Kadın doğuma gideceksin başka çağre yok özellerde zor 🤷🏻♀️Bende kızımda özele gittim özelde oldum doğum yapamazsın dedi çıktı son ana kadar olur diyordu son andada başka doktora hiiç güvenemiyorsun
Laliinnvanilya guzelanne01_ bende normal doğum istiyorum markasiye gidiyorum bakalım son dakka bişey çıkarmazlarsa zorla normal yaparlar inşallah en sağlıklısı ne olcaksa o olsun tabi