Zeyna01 Adana şehir hastanesi kadın doğum giden varmı genel muyaene olmak istiyorum korunmayı bıraktık tavsiye edeceğiniz doktor adı?
busraokutan Zeyna01 Zeyna01 çok yoğun oldukları için benimle istediğim şekilde ilgilenmemislerdi kuzim şehirde. Ama ben gebe değilim eğer gebelik için soruyorsan doktor. Ben gebelik planı için gitmiştim ön hazırlık için
Zeyna01 busraokutan Genel muyaene olacağım sadece regl çok sancılı ağrılı geçiyor hemde bu ay korunmayı bıraktık olmadı genel bakılsın dedim.
busraokutan Zeyna01 bence öyleyse reglin ikincisi üçüncü gününde hormon testi ver indan sonra git doktora. Muhtemelen ilk isteyeceği şey hormon testi olacaktır. Bende öyle oldu