MMad Merhaba 9+1 deyim. Bi kaç gündür belirtilerim azaltı hamile değil gibiyim gündüzleri çok güzel yiyorım akşama doğru midem yanıyor akşam yemeği yiyemiyorum. Ev işleri aldı başını gidiyor hiçbir şey yapmıyorum korkumdan önceden kayıplarım oldu çünkü öyle sizler nasılsınız ☺️☺️
Agg0207 MMad benimde gece bulantilarim oluyor çok kötü gün içinde de var ama aşırı değil birşeyler yiyebiliyorum enazindan hiç kusmuyorum ama inanki kussam daha rahatlicam gibi hissediyorum böyle daha kötü.10+1 deyim bende inşallah geçer artık
turkuaz_ MMad aynı durumdayız birebir aynı. Ben şuan 10+1 oldum 9. Haftada herşeyım azalmıştı şimdide baş ağrıları başladı bakalım önümüzdeki haftalarda neler bekliyor beni
Sinan35eda MMad 9+6 yiz biz belim ağrıyor kasıklarımda ağrı var birde çok uykum oluyor benim bı yegidigim şeyi birdaha asla yiyemiyorum beyaz şeffaf kokusuz akıntım oluyor ama ona da normal diyorlar hayırlısı inşallah idrarda enfeksiyon var birde benim sancım oyuzdende oluyormuş doktorum öyle dedi inşallah bı sorun yoktur
Mrscansuk 9+4 haftamdayım aynı şekilde belirtilerim azaldı ama gün içinde olmuyor değil, hiç birsey yiyemiyorum, şu bile midemi bulandırıyor sabahları hiç aksamadan sarı su kusuyorum ne olacak bu halimiz 😶
dilaradmr11 Mrscansuk ayy aynı ben her sabah o sarı suyu çıkarmasam olmuyor 😶 bulantıdan ne yediğimi anlamıyorum valla bir an önce geçsin diye dua ediyorum tez zamanda kurtuluruz inşallah 🤲🏻
Duyme Son adet tarihine gore 8+2 haftaligim benimde belirtim azalmiw gibi ama ara sira hiss ediyorum bulanti yemey yiyememek uyku hali
MMad Agg0207 benim hiç o kadar yükselmiyor ama salçalı ev yemeğinden bi tiksinti geldi hiç normal yemek yiyesim yokk
MMad turkuaz_ bi ara benim de başım tuttu bi kaç kere çok kötü oluyor. Her gün her hafta yeni bi durum yaşıyoruz hamilelik gerçekten stresli ve endişeli bi süreçmiş 😅
__mom1 Ben 8+6 prilam kullanıyorum. Her şeyi yiyemiyorum. Kendimi halsiz hissediyorum sürekli uyumak istiyorum. Ev almış başını gitmiş. Kocam normalde oruç tutar bugün tutmamış nedense sabah kendine kahvaltı hazırlamaya çalışırken nasıl başarmışsa yumurta rafını yerinden çıkarıp tüm yumurtaları devirmiş tabi evde bir iş yapmaya alışkın değil adam böyle böyle öğrenecek. Normalde olsa kafayı yerdim al eline bezi sil dedim gittim. Hiç uğraşamam zaten midem bulanıyor..
MMad __mom1 ayy bu erkekler niye böyle 😅 benim de ev o kadar kötü durumdaki inanın çöp eve döndük eşim çalışıyor yapması çok mümkün olmuyor çamaşırlar banyo tuvalet mutfak kıyafet dolabı nerden tutsam elimde kalıyor
__mom1 MMad bizim ev de öyle yapsa da beceremiyor bulaşık yıkıyor güya bakınca midem bulanıyor bulaşıklara 🥹 yarın eve bi girişicem o işteyken Allahtan ev küçük 2 hafta bir temizlik yapıyorum her şey birikiyor ama daha fazla enerjim yok. Önceden anlamıyodum çamaşırları düzenli yıkadığım için ama bizim evde ne kadar çamaşır çıkıyomuş meğer 😅
MMad __mom1 2+1 evde oturuyoruz salonu kullanmıyoruz 1+1 ev yine de yapamıyorum. Evet çamaşırlar çok çıkıyormuş gerçekten asmak bile zor geliyor 🥲
__mom1 MMad boşver takma kafana en kötü yardımcı alırız benim eşim oflayıp pufluyor ama umurumda değil. Yaptığı da kendi işleri ben alıştırmışım her şeyi ayağına götürmeye şimdi şımarıyor
MMad Sinan35eda benim de şu an sağ tarafta bi batma oluyor sanırım ufak bi enfeksiyon bende de olabilir kan tahlilik yaptığımda lökosit bi değer fazla bi şey bermeme gerek yok bol su iç dedi ama ben suyu çok içemiyorum yani tamamlayamıyorum içmem gereken miktarı ama benim de akıntım şeffaf beyaz kokusuz.
Sinan35eda MMad normalmiş ben hamile olduğumu öğrendim de idrar tahlili verdirdi de varmış bendede işte hayla var ya galiba iki hafta sonra gidicem iste