Aklım çok karışık ikizlere hamileyim devlette çok memnun olduğum bir doktor vardı perinatolog ikiz olduğu için muayeneleri ondan devam edebilir miyim? Özeldeki doktorumdanda çok memnunum ama ikizlerde küvözde kalma durumu falan oluyormuş öyle bir durumda küvoz ücretleri hakkında bilgisi olan varmı acaba