behrem himalaya markasının doğal nasılsa diye mangolu yüz maskesini almıştım açtım kullandım bişey yok aradan geçti bir daha sürdüm yüzümü yıkadım maske sarı renkte yıkadım ama yüzüm sapsarı kalmasın mı yıkıyorum çıkmıyo kocam nası gülüyo bende sinir oldum bende güldüm ama başladı suratım yanmaya buz kompres yaptık anca geçti sarılık da ertesi gün akşamına anca geçti aklında olsun bebek ürününü kullanmadım ama bir daha o markaya yaklaşmam bile