Esilasu Cuma günü beta 599 çıktı bugün ağrım olunca acile geldim ve beta 726 çıktı bu artış normal değil inşallah dış gebelik değildir geçen yıl ameliyat oldum çünkü dış gebelikten umarım kimyasaldır
Mrszeyna Esilasu canm adetin kaç gün geçtin ben adet günü 114 ile öğrendim 3 gün sonra 600 dü şimdi 16 haftalık hamileyim güzel yükselmiş bence
adatuna 599*1,60 ile çarpınca (minimum yüzde 60 artması lazım) 958 çıkıyor. Bence iki sonra tekrar kan verin bir bakın.