İlk hamileliğimde özellikle boyun bölgemde çok çok minik bir şekilde bende de çıkmıştı doktora sorduğumda normal demişti zamanla bazıları döküldü ama bazıları kaldı olabiliyor yani hamilelik esnasında bu tarz şeyler doktoruna da danışırsın tabii yinede