Sitare21 ailem çok sevinmişti ama kayınvalidem tepki dahi vermediyid gözün aydın dedi gecistirdi kan vermem lazım dediğimde söylerim bi ara babana götürür seni dediydi hastaneye 1 saat uzaktı kayinvalidemlerin evinde kalıyordum orda hala kalsaydım bebegimi kaybedermisim düşük riskim varmış haberim yoktu 7 haftakikken ogrendim anneme gelince herseyi kayın baba ve kayincalide iyi bir insansa mutluluğunu paylaş değilse mümkünse paylaşma onlarla cinsiyet belli olunca dersin çünkü insanın moralini bozuyor çok ağlamıştım eşime de dediydim oda çok sasirmisti annene git demişti oyle yani eşim hep arkamda durdu çok şükür birde oğlum var 3 yasinda anne karnına bastirmim demi bebek var hisey olmasın dedikce kayinpederimin yanında kaynanam bana sustur şunu ayip söylenmez öyle diye baskı yapardı hep öyle yani tuhaflar