Angelmom_ Ya normal dogum yaptim sütüm cok az geliyor ilk süt boyle mii olur? Dus aldim sicak suyla yikiyorum cocugu surekli emzirmeye calisiyorum ama dolu dolu akmiyor 2. Gün daha düzelir mi acaba ?
miray1995 Angelmom_ emzirdikçe kanallarınız açılacak ☺️ ilk günden dolu dolu gelmemesi çok normal. Bebek emdikçe aranızdaki bağ güçlenecek sütünüz inecektir 🫶🏻
EymeninAnnesi__ Angelmom_ düzelir kuzum emzirdikce süt kanalların açılıyor benim 3. Gün tam gelmişti iki gögüsümde nasıl doldu birinden emzirirken diğeri şarıl şarıl akıyordu artık doluluktan sızlıyor tabi belli bi süre öyle oluyor sonra normal bi şekilde geliyor