Merhaba hanımlar. 1 seneye aşkım uğraşıyorum ve maalesef hamile kalamıyorum. Yarın yani pazartesi günü infertil bölümüne randevu bulabildim ilk randevum olacak. Ve bugün aslında yumurtlama günüm. Acaba bugün ilişkiye girsem olur mu? Yani yarın bana infertil bölümünde bir işlem yaparlar mı diye merak ettim açıkcası. Ben rahim filmi çektirmek için randevu almıştım. Ama sanırım rahim filmi öyle hop diye çekilmiyo dimi? Özel bir günü var onun değil mi? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim çok teşekkür ederim