Hemsireanneeeee Kızlar gebe kaldığımdan beri göğüslerim büyüyor.(23+4üz) büyüdükçe kaşınıyor ve kızarıklık oluyor , alt kısımlarında portakal kabuğu görüntüsü oluşmuş ve deri sertleşmiş durumda , bazen o da sönüyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
3Tospikannesi Hemsireanneeeee benimde göğüs sorunum var gebe kaldığımdan beri ağrı ve sertleşme oluyor damarlar ortaya çıkıyor göğüs ateşim var yanıyor emzirme dönemindeki gibi koyu ve ucunda yaralar oldu 17+5
minikprens_71 Hemsireanneeeee canım süt oluşuyor doğal bu durum ve göğüs ucu karartısı büyüyor bu yüzden portakal görüntüsü oluyor 🥰
Esenturgay Hemsireanneeeee benim göğüslerim zaten büyüktü şimdi kocaman oldu ve aşırı sarkık ucu aşırı kahverengi ve çatlak damarlar oluşmuş ağrıyor bazen yani aram hic iyi değil onlarla bebeğimi doğurayım emzirme dönemi bitsin estetikle küçültmek istiyorum kocamam göğüsleri taşımak çok zor oluyor
Yenibirii Hemsireanneeeee canim kasinma normal ama portakal kabuguna benzemesi bana bi garip geldi. Bunu bi doktoruna sor kesinlikle altinda baska bir sey yatmasin burda söylenenlere güvenip ihmal etme
Hemsireanneeeee 3Tospikannesi biraz araştırıp baktığımda süt bezlerinden kaynaklı olduğunu söylüyorlar , ama insan bi korkmuyor da değil
Hemsireanneeeee minikprens_71 göğüs ucumda değil böyle alt kısımda var dediğim durum, inşallah geçici bi süreçtir
minikprens_71 Hemsireanneeeee bence hiç sorun etme kafana takma emzirdikten sonra sönecek ama eğer kaşıntı ya da yara olmamasini istiyorsan lansinoh göğüs ucu kremini kullanmani tavsiye ederim ya da catlaklar icin kremin varsa o da iyi geliyor eger kullanmak istemiyorsan soğuk suya tutup bezle durdurabilirsin havalar sicaklasti terlemen sonucun da daha da kötü olacaktir🥰sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin sen de bebeğin de sağlıkla kalın ❤️
Sahradmla Hemsireanneeeee bn 2 çocuk emzirdim göğüslerim çok fazla ufakti süt dolduğu için biraz buyuyodu hiç bir hamilelikte göğüs ağrısı şişkinliği yaşamadım bu 3. Hamileliğimde hem şişlik hem ağrı var ama görüntüsü çok hoşuma gidiyor hem biraz büyümüş hemde baya dik 😂 yani sütyen takmasam bile baya dik duruyor elbise altında felan ama emzirmeden sonra sönüyor çok kötü oluyo ya 😂
__mom1 Ben 9 haftayım kaç beden büyüdü bilmiyorum 90c oldum 😵💫😵💫😵💫 ağzıma girecek gibi. Ben aklıma geldikçe çatlak yağı veya kremi sürüyorum aşırı gerilip çatlıyor siz de sürün
Virgohome Benimki zaten büyüktü 95 bedendi şimdi kaç oldu bilmiyorum ama çok büyüdü koçlar damarlarım belli oluyor o kadar bu gidişle emzirme dönemi bitikten sonra bi ameliyat olacağım galiba
annesiiiii Hemsireanneeeee uçları çok koyulaştı bazen bi sancı giriyor amansız bi ağrı kaşıntı bende de oluyor yağ ve krem sürüyorum buzla komplek yapıyorum iyi geliyor sütyen takmıyorum