Pyraz61 yarın tam 12 haftalık oluyoruz karnimda hafif sancılar oluyordu ara ara mide bulantılarım oluyordu, koku hassasiytim vardi. Veee aşırı uykuuu vuruyordu. Şimdi 12 haftadan sonra nasıl olur bilmiyorum ama 3 ay sonrası rahat geçiyormuş deniliyor inşallah rahat geçer 🥰🥰