Sebahat42 gonulcelal bende yaşadım cnm ama şükür amelıyatsız atlattım doktor ıgne yazdı eczaneden aldım ve hastanenın acılınde yapıldı igne ve 3 gun arayla betaya bakıldı çok sukur düştü kendılıgınde tabı bıraz agrılı gectı zamanlarım ama amelıyattan daha ıyı
gonulcelal Sebahat42 iğne zarar veriyor diyorlar öyle oldu mi sizde? Ne gibi yan etkileri oldu. Benimde sali gunu karar verilecek iğne yada kürtaj. Ben cok kararsızım hangisini yaptıracağım i bilmiyorum psikolojim alt ust zaten
Sebahat42 gonulcelal valla canım bana hiç bır yan etkısı olmadı şükürler olsun cok korkuttular benıde ama ınan amelıyattan cok cok ıyı ve ben spıral varken gecırdım dış gebelıgı sonrasında cıkarttırdım spıralı ve hemen hamıle kaldım
Brcsmh Evt zor günlerdi ama atlattım şükür. 6 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 39 haftalık hamileyim 😊 sanada çok geçmiş olsn canım. Moralini bozma en azından tüplerine zarar gelmicek. Ben iki türlü yıkım yaşamıstım. Allah kmsenin basına vermesin 🙏