Gizem_cetinbas Cuma günü öğrenicez cinsiyeti son kez tahimde bulanalım mı bilenleri etketliycem BEN ERKEK diyorum 👶
Gizem_cetinbas BernaOmer Bizde öyle heyecanla bekliyoruz bitane oğlum var 2 yaşına girecek bide kızım olursa tamamdır 😅
Mrszeyna dilak bacağı kapalı olduğu için kıza benziyor gibi dedi ama değişebilir dedi bu hafta öğrenicez inşallah