momssbabyy Kızlar değerlerime bakarmısınız doktor iyi demişti ama bi postta okudum Lh değeri yüksek olunca polikistik over sayılıyomuş anlayan varsa bakabilirmi
Anonim16 momssbabyy benim pcos var lh değerim 11 civarı yüksek yani seninki de yüksk. Başka doktora görün bence. İlaçla bile yumurta büyümüyor bende.