Fidanfidan Merhabalar. Normal dogumdan sonra vajina kendiliğinden tamamen eski haline döner mi? Tecrübesi olanlar paylaşa bilir mi?😊
Kiraz53 Fidanfidan tabiki dönüyor doğumdan sonra ilk iliskimde kız gibiydim bekarken nasılsa şuanda da öyle hiç sıkıntı yok
Elifbklmz Nurse_ canım benim bebeğimde şuan iri bebek durumunda 38+1 de gittiğimde 3900 dü yarın gidicem doğum şekline karar verecek doktorum kaç kilo kaç boyunda doğdu bebişin ☺️ bende normal istiyorum çünkü
Ayseyasinim Prensesannesi14 benim olmuştu maalesef ama . Benim dikişlerim üç kez dikildi tam . Yine tutmadı 😂 onunla alakalı olabilir tabi
hasretlik Prensesannesi14 eski haline dönüyor ama çok az gevşeme oluyor ama rahatsızlık verecek kadar değil sadece deri bı tık yumuşuyor
hunilimom Prensesannesi14 2 normal doğum yaptım 2. De bı tık genisleme var yada ben öyle hissediyorum bilmiyom ama ilk doğumda dardı
Prensesannesi14 Ayseyasinim sanırım evet sizinki ondan olabilir çünkü arkadaşım kendine dikişlerine ne kadar iyi bakarsan sorun yaşamazsın demişti dikişler önemli sanırım bu konuda
Prensesannesi14 hasretlik anladım çok tedirginim bu konuda bakalım benim nasıl olacak Allah hepimizin yardımcısı olsun annelik doğum hamilelik süreci kolay değil gerçekten
Prensesannesi14 hunilimom benimki de ilk doğum olacak bakalım ikinciye kadar Allah büyüktür inşallah genişleme yada sarkma olmaz
Meryemiss Fidanfidan sıkıntılıda bir doğum geçirdiğim halde eski haline döndü hatta ilk ilişkide özellikle doğum sonrası eskisinden daha dardı çok zorlandım diyebilirim galiba ama kişiden kişiye atılan dikişten mi bakımından mı bilmiyorum değişiyor.
beyzzsenturkk Fidanfidan eski haline döndü gözümle gördüğüm kadarıyla bir de eşimden duydugum kadarıyla eskisinden de iyi dikiyorlar sanırım😂
hunilimom Prensesannesi14 doktorumla konuşmustim ben ya çok iri bir doğum olucak çok diskin yirtigin olucak ki onda dikiş anında biraz daraltma yapılıyormuş ama.normal şartta ilk doğumda birde olmuyormuş 2.3 çocuklarda oluyormuş
Prensesannesi14 hunilimom hmm rahatladım biraz açıkçası hele ilkini atlatalim ikinciye kadar çaresi bulunur elbet
hunilimom Prensesannesi14 tabi canım mesela ben estetikte oldum ikk doğumda doktorum saolsun goruntusu biraz düzeltti 😂😂
Prensesannesi14 Birde o bölgede kararma olabiliyor gebeliğe bağlı olarak başına geken warmi doğumdan sonra geçiyor.mu kararma