Kızlar 28 haftalık olduk. 2 gündür belimden bacaklarıma vuran asla geçmeyen şiddetli ağrım vardı uyuyamıyorum dusunun. Üstüne gece sol tarafıma döndüm batma hissi yaptırmadı sol tarafa ama bu sabah kalktım ve bütün göğüs kafesim acı içinde böyle yirtilucak sanki cikicak yerinden. Çok fazla Usutursun de ağrısı olur ya oksururke. Falan yanar batar o tarz bişey. Yaşayan var mı. Dün doktordaydim keşke o zaman olsaydı sorardım . Ama şimdi numarasında yok arayamiyorum merak ettim