Luzumuyok Merhabalar 3. Gebeliğim sürpriz oldu ve bu nedenle doğumda kordon bağlatmayı önerdi doktorum yapanlar veya düşünenler var mı merak ediyorum? Riskli midir değil midir kararsız kaldım yapanlar veya düşünenler yazabilir mi lütfen
Tiiffany Luzumuyok Ne derece riskli bilemiyorum. Sordugumda risk soylenmedi. Sadece bu sekilde de gebe kalınabılıyormus. Kalan bir bayanlada konusmustum. Benimde 3.gebeliğim sezeryan olucam mayısta. Bende baglatıcam. Tek korktugum sey umarım adet düzenini etkilemez bende zaten normalde az gelir
Maya2022 Luzumuyok ablam 3 hamileliginde bağlantı 5 sene oldu henüz oyle hamilelik falan yok yani ilk defa duydum hamile kalani ve adet duzensizligide olmadi gayet normal görüyor her ay sıkıntı olmuyor canım benim de 3 hamileligim nasip olursa sağlıklı bir şekilde doğurayim bende baglatmayi planliyorum
funnymummy Luzumuyok annem 23 yıl evvel en küçük kardeşimin doğumunda bağlatmış ki hamile kalmaya çok müsait bir bünyesi vardı tekrar gebelik olmadı erken menopoz diye bir sorun da yaşamadı 53 yaşında felan girdi menopoza
Luzumuyok Tiiffany evet bana da erken menepoz dendi sürpriz bir gebelik geçiriyorum benim de endişem adeti etkiler mi ? Veya ne bilim yeniden gebelik gerekirse hayatın ne getireceği belli olmuyor ya hani o zaman ameliyatla açtırmak gerek falan ne bilim bilemedim 🤷🏻♀️ Kordonu bağlanmış olarak hamile kalana da şaşırdım Allahım vermek isterse engel yok
Tiiffany Luzumuyok Yani acıkcası 4.istemiyorum ne bünyem ne maddi açıdan ne yaş itibari ile artık kaldıramam 34 yasındayım. Devlette dogum yapıcam bende 2.doğumda doktor sormustu ama red etmiştim Şimdi tarih verdiginde tekrar konusucam detayları Milyonda olan birşeymiş gebelik bu sekilde ama olabiliyormuş işte 🤷♀️
Luzumuyok Tiiffany ne bilim belli olmaz belki gerek olur diye düşünmüştüm ameliyatla açtırmak sıkıntı. Spiral aslında iyi ama Dr um onu bana önermedi bana uydun olmadığını söyledi henüz doğumuma var düşüneyim biraz , bağlatanlar da yazarsa içimiz daha rahat eder belki
Luzumuyok Maya2022 ben de düşüneceğim teşekkür ederim yanıtın için Allahım hayırlı kazasız doğum nasip etsin
Maya2022 Luzumuyok Amin inşallah cümlemize RABBİM sağlıklı hayirli evlat nasip etsin büyütmeyi nasip etsin inşallah
biryazgecesii Ben 2 gün sonra sırf tüplerimi bağlatmak için sezeryan olacağım 2. Gebeliğim. Bir sorun olacağını sanmıyorum doktorum riskten bahsetmedi, o da herşey gibi bünye meselesi bence
Luzumuyok biryazgecesii aslında hep karşıydım kordon bağlatmaya fakat beklenmeyen gebelik olunca şuan ben de düşünüyorum 🤔
Luzumuyok funnymummy erken menopozu tetiklemiyor yani bana erken menepoz denmişti ki bi de onu yaparsam hızlandırır mı dedim ama sorun olmuyor demek