nurs2103 Ağustosta doğum Yapıcak anneler hastane çantası icin ne koyucaksınız bebeğe uzun kollu zıbın mi alıyorsunuz kısa kollu mu yardımcı olur musunuz
Gulirmak nurs2103 uzun kollu zıbın almayı düşünüyorum hastane çıkışı olarak battanıye olarak da hem penye hemde nohut battaniye düşünüyorum ekstra kollu zıbında ekleyeceğim.
Ruken_07akkus nurs2103 ben Antalya da yaşıyorum Ağustos ta çok sıcak oluyor galiba ne koyucam bilmiyorum 😅
YLD_95 nurs2103 canım kime sorsam yenidoğan üşür diyorlar. Ağustos başı tahmini nasipse benimde. Ben uzun kollu ince penye zıbınlar aldım. Bursa’da yaşıyoruz 40 ı çıkınca bariz serinler buralar artık gece falan. O yüzden bence uzun kollu ince ideal
Busra1290 nurs2103 Bir aksilik olmazsa Ağustos ortasında olacak doğum.ben uzun kollu almayı düşünüyorum. zaten 1 ay sonrasında havalar serinlemeye başlar Ankarada⛅
kevserky Ruken_07akkus müslin bezden olan kıyafetler var hastane çıkışı falan . Öyle bir şey al canım İnternet’e var yazınca çıkar benm haziran sonu doğum olacak bnde muslin kumaş aldım uzun kollu ama incecik
Zeynepozcan Ruken_07akkus kız bende antalyada yaşıyorum ağustos sonu eylül başı doğum inşallah, napcam bilmiyorum bu sene eylül hiç soğuk olmadı daha doğrusu bu sene kış hiç kış gibi geçmedi bana göre, napcaz biz
Ruken_07akkus Zeynepozcan evet ya hiç briseyde anlamdm daha erken diye ama ne Alicam inan bic bilmiyorum bebeklerde çabuk büyüyor yazlikmi kışlık mi alicaz😅
Herseyguzelolsun7 Benim de Allah nasip ederse ağustos başında doğacak inşallah. Tinylambdan 4 mevsim hastane çıkışı aldım, natural modelini. İncecik, uzun kollu.
nurs2103 Busra1290 Bende Ankaradayım canim evet soğuk oluyor bende o şekilde alıcam sanırım uzun kollu ama ince , hangi hastaneye gidiyorsun canım
Busra1290 nurs2103 aynen ilk zamanlar uzun kollu ince kıyafetler bizim için ideal olacak💫 Etlik lokman hekim hastanesine gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyorsun 😊
YLD_95 nurs2103 bence sende uzun kollu al 1-2 ay sonramiz artık havalar serinler çünkü. En kötü ihtimalle baktın sıcak geliyor gider kısa kolluda alırsın bir iki tane ne olcak 😊
Edolili nurs2103 tabiki de herşeyi ince uzun kollu olmalı yetişkinlerden 1 kat fazla giyindirilmeli yenidoğan