Peri_kizi Kızlar 32nci haftamda doktor kontrolum var nst istermi acaba kaçıncı haftada nstye girdiniz şuan 31+3 haftaligiz
Urbe43 Peri_kizi 32 de kontrolüm vardı nst istemedi bir dahaki kontrolünde nstye gireceksin artık dedi diğer kontrolüm de 34 yada 35 hafta olacağım
Tugceeeeeee1 Peri_kizi bizim Dr kapsinda 32 haftaliklarin nst cekinip gelmeleri gerekiyor yazıyor ama bende merak ediyorum 31+4 oldum bende salı günü kontrolum var bakalım
antk_05 Peri_kizi bende 32+3 ken gittim her şey normal olduğu için nst ye bir sonraki randevuda girersin dedi doktorum