31+4 ten selamlar 💕 büyük eşyalar hazır ufak tefek şeyler kaldı bı tane hastabe çıkışı daha alacağım e bebekte ki i love mom dad yazandan 🥳 kendime ait de 3 pijama aldım ama terlik falan almadım ya gerek var mı ki normal bi yerlik alsam olmuyo mu öyle süslü puslu yerine? 😁 Bı de çantam eksik onu da Alicam inşallah