Ozlemiskndr Tubag1 ya doktorum yanlışlıkla 1 tane giriyor 2 dir bende sabah akşam kullandığım için ayın 15 ine kadar alamıyorum ilacı evde feramat var onu kullansam olurmu acaba dedim gynoferrosanol kullanıyodum normalde
Tubag1 onehappymoom Demir eksikliği fazla olana günde 2 kez veriyorlar genelde ben de 2 tane içiyorum