3kuzuAnnesiyim planlı olup kendini erkeğe bağlamak daha zor olsa gerek. Ben en başından kız hissediyordum zaten ama yine bir Umut işte. Doktor geçen hafta 14 haftalıkken erkeğe benziyor demişti bacak arası kapalıydı ama. Sonra özele gittik dün oda kesin kız dedi bacak arası boştu. İçimden hala dua ediyorum belki değişir diye. Sizede hak veriyorum benimde birşey alasım gelmiyor. Hazırlık olarak