Tgcmrt48 Sunymom merhaba ben çınarlıda Ahmet Güler de sezeryan oldum herşeyiyde ilgili özenliydi muayene dışardaydı 2019 yılında öneririm 🌸
Beigebaby Sunymom Ben bir kere gittim haftaya tekrar randevum var , ilk seferden bir şey diyemem tabi ama sıcakkanlı güleryüzlü bir doktor
Tunc-armagan Sunymom ben onur aldemire gidiyorum. İlk doğumumda da onur beye gitmiştim şimdi de ona gidiyorum
Sunymom Beigebaby Beigebaby kaç haftalık hamilesiniz acaba sekiz+4teyım devlet hastanesinden memnun kalmadım 11.ci haftada ikili tarama testi var yaptırmalımıyım devlettemi olmalı özelde mi bilmiyorum
Tgcmrt48 Sunymom 2019 da 300 TL veriyordum doğumum da 3.200 TL ödedim şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 🌸
Beigebaby Sunymom ben 32+1’im şuan ceysu hanıma 29 haftalıkken gittim ilk haftaya gidicem bide 33. Haftada . Ben ikili test detaylı ultrasonu devlette yaptırdım daha önce memnun kaldım.