1H1Smomyloading Canım bende kese gözüktü ama henüz bebeği göremedi benim de yüreğim ağzımda bekliyorum 2 hafta sonra tekrar gidicem benim de ilk gebeliğim rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bizlere 🌸