Arkadaşlar günaydın, ben burada yeniyim forumda da çok olmuyorum ama bazen denk geliyor kimi arkadaşlar özel hayatlarınıda paylaşıyor; gorumce,kayınvalide,kayınbaba vs. Arkadaşlar burası bebek uygulaması burada özel hayatları paylaşmanız çok yanlış, (benim düşünmece göre) Ben şahsen buraya girdiğim zaman bilgi almak istiyorum, yani yanlış anlamazsanız bence özel hayatlarınızı burada paylaşmayın. Size en iyi dost bu hayatta kendi anne ve babanızdır. Onlara güvendiğiniz kadar bence başka kimseye güvenmeyin. Bende 2 senelik evliyim benim de yeri geldi kavgalarım oldu ama böyle sosyal medya olsun ya da uygulama üzerinden kimseye paylaşmadım, bunlar benim inancıma gore mahrem konular arkadaşlar ♥️🌸🙏🏻