Zeynep_alya ecrnramo takip et canım ben 13/8 de gitmiştim acile takip edin dediler 14 15 olursa ve aynı zamanda kusma mide ağrısı olursa da gel dedi
nino033 ecrnramo normal tansiyonunu z kaç ona göre siz karar verin yüksek olup olmadığına çünkü kişiden kişiye değişiyor 12 8 benim için normal 10 8 düşük geliyor bana çünkü her insanın alışmış olduğu Bi tansiyon u vardı eğer enseden ağrı mide bulantısı yapıyorsa sknti
nino033 ecrnramo ecrnramo o zaman normaldir sağlık ocağında tansiyon takibi yapılıyor yakınsa evinize baktirin takibe alsınlar daha sağlıklı olur
Melekg Kendini en iyi sen bilirsin canım mesela bn 9 5 le yaşarım arada 12 7 8 felan olsa bana o ağır gelir çıkmış oluyor aslında normal Bi tansiyon odur ama bnm için yüksek çunku 9 5 e alışmış