Yagmurcelk Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim bugün iç camasirimda kahve rengine yakın bir renkte akıntı olmuştu sizce normal mi 🤔
Selen-erhanduran Yagmurcelk kahverengi yerleşme kanaması diyorlar ama bence doktora gitmelisin hemen benimde olmuştu doktor progestan fitil ve pruluton iğne vermişti şimdi çok şükür 28.haftadayız kanamanın hiçbiri normal değil bence riske atma
Yagmurcelk Selen-erhanduran yok canım kanama değil akıntı ama kırmızı felan değil öyle koyu sarı gibi