Merhaba kızlar aranızda hemoroid yani basur ağrısı çeken oldu mu? Ben geceden beri sancı içindeyim şuana kadar sadece zeytinyağı kullanabildim aşırı kötüyüm ne sağa dönebiliyorum ne sola yürüyemiyorum kalakaldım hep ağlıyorum ağrıdan gebelikden önce yine vardı ama uyutmayacak kadar olmadı hiç gebelikden mi bilmiyorum dahada ilerlemiş arada oluyordu 24 haftalığım ama ilk kez uyutmadı çok kötüyüm araştırdım ama her site farklı yazmış biri su banyosu iyi demiş diyeri kötü size soriyim dedim aranizda varsa yaşayan Allah rızası için siz ne yaptınız söyler misiniz?