Servikal Canım benimde kasılmalar var.Endol fiyili korkudan arada kullanıyordum doktor kullan dedi bişey olmaz.Nidicardı günde sekiz defa kullanıyorum kalbini yorar dedi.çok sancılanıyorum bende inş 32.haftayı görürm