Gambis canım hissetmiyorsun bir şey bunu düşünüp vücuduna çok odaklanıp strese girme. Benim de 9 haftalık bir kaybım oldu kalbi durduğu için, ama kese büyümeye devam etmişti bu yüzden belirtiler değişmedi 2 hafta sonra kontrolde öğrendim ama şu var ki içine doğuyor maalesef ben doktor odasına girdiğimde hocam bir şeyler kötü gidiyor demiştim bakınca çok şaşırdı kanamam hiçbir şeyim yoktu