tugce2534 Kızlar gebeyim sigarayı bırakamıyorum hamile olup benim gibi içenler varmı anlatabili mi herhangi sorun olur muı
Berfinaka tugce2534 bende içiyorum 7. Aya giricez açılmam oldu doktorum sigara içtiğimi bilmiyor sanırım o yüzden açılmam ilaçla düzeldi ama bende içerken vicdan azabı çekiyorum
Kyy01 tugce2534 yani normal insna bile zararı varken gebeye de olur illlaki hiç paket alma başka şeyler ye sakız fln ağzın boş kalmasın
2019-ikra tugce2534 evet olur canım keşke bırakabilsen ama içmediğim için nasıl birşey olduğunu bilmiyorum denedin mi hiç bırakmayı çok değil ya 9 ay içmiceksin
tugce2534 Bende aynı şekildeyim yas günde bir paket içiyorum normalde şimdi 4 adete düşürdüm ama çok zor bırakmak, canım istiyor :(
Berfinaka tugce2534 ben stresli hamilelik geçiriyorum sürekli istiyor canım bir paketi bile buluyor benim
Meltemgunes Berfinaka sormayın bende aynı durumdayım 11. Haftadayım yapamadım henüz çok dua ediyorum tiksineyim diye ama olmuyor bırakmaya çalıştıkça çok strese giriyorum elim ayağım birbirine giriyor
Sedefibrahim Berfinaka yani seni anlıyorum bende bırakamadım içmeyen insanlar anlamaz ama ben günde belki bir dal sabah yarım akşam yarım kendimizi tutmak zorundayız gelişemiyor bebeklerimiz yoksa bir paket çok fazla bence kendine sınır çiz dene en azından
Zeynepozcan tugce2534 neden öncesinde bırakmadınız ki sigarayı? Keşke sigarayı bırakarak gebe kalsaydınız, “benim düşünceme”göre hem çocuk isteyip hem de zararlı bir şeyi ne olursa olsun kullanmak mantıklı gelmiyor, sağlıkla alın kucağınıza başka diyecek bir şey yok
Berfinaka tugce2534 zaten doktorlar 4-5 tane içilebilir diyor abartmamak kaydıyla Şuan benim hamileliğimde sorunn yok çok şükür bebeğim de sağlıklı herşeye karşılık önlem almak istiyor doktorlar çünkü düşük riski oluyormuş
turkuaz_ Yok artık ya evladınız için sigaradan vazgeçemiyormusunuz gerçekten hayret ediyorum. Birde vicdan azabi çekiyorum yazmış birisi. Hamilesiniz yoksa daha kötü şeyler yazardım neyse. İnşallah sağlıkla gelir bebeklerimiz.
Sedefibrahim turkuaz_ ya neden bu tarz bir yorum gerçekten hamilelikten önce sigara içen insanlar bilirki bırakılmaz hemen bende çok dua ettim midem bulansın diye ama bulanmadı ben irademi kullanıp günde bir tane diye sınır koydum kendime ama o bile bebeğime zarar biliyorum yani bi anda atamazsınız arkadaşlar o nikotini almadığın zaman stres oluyo ben kendimi çok zorladım içmiyim diye ama baktım beni daha kötü etkiliyo ailemle bile sürekli tartışıyordum stresten kendimi şartladım bi anda kimse bırakamıyor hele hamilelikten önce gerçekten çok içiyorsanız midenin bulanması lazım
tugce2534 Aşkım yargılama istersen içen bi insan olsan az bucuk anlardın ha deyince bırakılamıyor malesef bu da psikolojik bir durum. Söylemek kadar kolay olmuyor maalesef keske içmesek ama olmuyor öyle
B_48_A tugce2534 emin ol bebeğin için herşeyi yaparsın ben 10 hatta 12 sene olmuş içiyordum ve gündü 3 paket 4 paket hele arkadaş ortamlarında cabası hamile kaldım ilk aksedemedim sonra hemen sigarayı bıraktım benim zevkimden daha önemliydi onun küçücük oluşmamış bedeni insan o sigarayı içine çekerken vicdan yapıyo o küçücük bedene ben bu dumanı solutmamalıyım demen lazım ki senden nefes alıp solunum kazanıyo içerde daracık alanda sigaraya boğmak vicdansızlıktır ben bağımlısı gibi bir şeydim eşim ne sigara kullanır ne alkol sigarayı bana bıraktırmak için çok uğraşmıştı ama bebeğim sayesinde içmiyorum şükür
Acelya12 tugce2534 hamile olduğumu öğrendiğimde ha deyince bıraktım valla nasıl bırakılamıyormuş :) kesinlikle vicdan meselesi çocuğumun hakkına asla giremem.
mucizem___ tugce2534 ha diyince bırakılıyor hayatım kendini böyle avutma ben günde bir paketten fazla icen bir insandım zira alkol bile kullanırdım ama gebelğimi ilk görmediğim de 6+3 düm ve kalp atışını da duymuştum ve pakette kalan 3 dal sigara ile bıraktım şimdi yanımda kimsenin sigara icmesine izin vermiyorum eşim İcip yataga bile gelemiyor dişlerini fırcalamayınca
Berfinaka Zeynepozcan haddi de hadsizliği de gösteririm sana uzatma dedim başta uzatma akıl alacak değilim senden
turkuaz_ Berfinaka buraya yazdıysanız herkese soruyorsunuz demektir. Sadece sıkıntı yok içmeye devam edin mesajları duymak istıyorsanız keşke belirtseydınız. Bende yazmazdım. Kötülüğünüz için bişey demediğimi geyet iyi biliyorsunuz.
Minikbiriii Bende içiyordum 7. Aya girdiğimizde bıraktım.. Şuan 8. Aydayiz Son aylara yakın erken doğum riskini tetiklediginide öğrenince biraz zor oldu ama bıraktım.. Eğer evde içen kimsede yoksa inanın hiç aklınıza bile gelmiyor keşke daha önce biraksaymisim.. İnşallah sizlerde biran önce bırakırsınız 🙏
tugce2534 Kızlar lütfen tartışmayın hepimiz bu dönemlerde birbirimize destek olmamız gerek, herşeyi sora sora araştıra araştıra öğreniyoruz. Bi yanlış varsa tabi ki de onu çözümlememiz gerek, bu şekilde yargılamak olmaz hiç birimize yakışmaz
Berfinaka tugce2534 hayır alttan bakmıyorlar benim bel ve kasık ağrım çok olunca 26. Haftamda vajinal muayene yaptılar onun öncesinde hiç vajinal muayenem olmamıştı