Selam kızlar, gebelikte 5. Haftamdayım be hala hiiiç mi hiiiç belirti yok ağrı sızı. Normal bi şekilde devam ediyorum normal mi sizce bu. Bir de gebeyken sigara içtiniz mi sizdee. Ben bırakamıyorum cünkü günde bi paket içerdim 4 taneye düşürdüm. Tabiki de içmemek daha iyi fakat bi anda da bırakamıyor insan.