esraEb kahvetutkunu23 ben de 😤 dolu dolu yapsam neyse minnacık yapıyorum ama aşırı rahatlatıyor karnımı
Rzlgln534 kahvetutkunu23 Valla ben de kalkıyorum saymadım ama gündüz gece en ufak bir tuvaletim olsa kendi kendine tutamıyorum onun için az da olsa tuvalete gidiyorum. Rahim baskı yapıyır idrar torbasına herhalde
AzraFarah kahvetutkunu23 35+4 haftalık hamileyim, bir iki hafta öncesine kadar tutabiliyordum,sabaha kadar su içsem sabah kalkardım ama şimdi su içiyorum içtikten 15-20 dk sonra lavaboya gitmek zorunda kalıyorum