Selam arkadaşlar.18+2 haftalık hamileyim ultrasona soktular beni ve bebekte sağ böbreğinde kist görüldü detaylı ultrasona soktular ordada sadece sağ böbreğinde kist çıktı amniyo sıvısı istediler aldırdım şimdi sonuç bekliyorum ama bu kistler bebeğe herhangi bir zarar vericek mi onun yaşamını etkilicek mi merak ediyorum bunu daha önce yaşayan var mı 😔