Kaşık biberon kullandım iki gün sütüm gelmedi göğsümde şırınga ile besledim. Dr browns aldık bence en iyisi antikolik olanı. Fakat ne kadar anne göğüsüne benzetselerde meme reddi oluyor ben yasamadim çünkü biberona yuklenmedim bir hafta önce doğuran arkadaşım biberonu sık kullandı şuan bebek emmiyor sağıp biberonla veriyor zorluğunu düşünün