SilaTR Mefir2014 badgel pregnant belly oil kullandım en iyilerinden yine de çatladı gece yatmadan suruyodum hergun meğer kasindigi vakitlerde sürmek gerekiyormuş aklında olsun kasindikca sür
Mlsayca_07 Mefir2014 canım genetık yapınada çok bağlı tabı sen rıske atmamak için yine kremler jeller sür ama çoğu uzman genetıgınde varsa her türlü catlıyorsun diyo mesela ben 35 haftamdayım öyle doktorun onerdıgı bi krem aldım kremın boyunda çok büyük değil ama yarılanmadı daha hiç kullanmadım dıyebılırım karnımdan hiç çatlamadım sadece basen kısmında 2-3 çatlak var bıde göğsümün üstünde anneme soyleyınce benimde sadece oralar çatlar demişti bende anladım ki gerçekten genlerle alakalı
Burrccu SilaTR benim karnım hiic kasinmadi ama çatladı yinede, gobegim bayagi sivri ve hep sert. Ondan dolayi sanırım 🤭 yumusak bir karnim olsaydi belki bu kadar catlamazdi ama benim sanki hep kasilmam var gibi semsert 🤭
Mefir2014 Mlsayca_07 genetik yapı da önemli dediğiniz gibi yakınlarım diyorlar ne kullanırsan kullan yine de çatlak oluşuyor demişlerdi ama yinede insan bir çözüm arıyor sanırım bol su tüketmek de önemli çatlak için
Burrccu Mefir2014 erkek mi bebisiniz🥹 genelde bu erkek gobusleri sivri olur derler ya :) benim ki tam olarak oyle :) goren erkek demi diyor😂 sasiriyorum bende ama garip bi sekilde sivri gobek olayi bende tuttu :)
Burrccu Mefir2014 ay ins sizde catlamazsiniz jdjd ben gergin oldugundan dolayi catladigimi düşünüyorum 😂 yumusak olsa catlamayabilirdim belki 😂
Smry Ne kullandiysam çatır çatır catladim . karin bölgem ,bikactane bacaklarimda biraz goguslerimde .yukarıda ki arkadaşin dediği gibi yumuşak olsak belki bukadar catlamazdik .benim vücudum da gergindir çünkü 😊
Mefir2014 Smry yakınlarım da öyle diyor ne kadar nemlendirsen de vücut yapısına göre genetik yapına göre çatlama oluyormuş bol bol su tüket diyorlar bakalım nasıl olacağız ☺️