turkuaz_ Sahnedekimadam valla canım ikeanın güzel olmayan bişeyi yok ne aldıyaam memnun kaldım. Ama işte her zaman bütceme uymuyor ihtiyacın olan bişey varsa hiç düşünmeden al uzun bi süre kullanırsın
Mlsayca_07 Sahnedekimadam çokta miss degıl valla Nisan sonu doğuracam bebişim tam sıcaklara denk geldi mahvolacak nemden isilik falan çıkartacak omdan korkuyorum şimdiden