beyza6078 TYSSEDAL/LİNDBADEN
Var bende, çok şık duruyor ben cok memnumum, bi önceki yatagim bazaliydi ama altini supurmek zor oluyordu ve hic temiz hissettirmiyordu😂 bunda acik oldugu icin o konuda arti :) amaa baslik kısmı tozlaniyor delikli oldugu icinde silmesi ugrastiriyor ama cokta ugrastirmiyor tabi djdjd islak mendille 30 sn😂 Bu modeli almasaydim eğer İDANAS/LÜROY yada HEMNES/LİNDBADEN alirdim, eger uzerine raf vs koymayi dusunurseniz idanaslar cok guzel duruyor pinterestten orneklerine bakabilirsiniz❤️