Llilla Kızlar merhaba ben ocean mummy kullanıyorum 33 haftalık gebeyim doktorum halen devam ettiriyor siz ne zamana kadar folik asit kullandınız ?
cihaninannesi Llilla bende 3. Aydan beri kullanıyorum şuan 30+4 olduk hala devam ediyoruz ne zaman kesecek hiç bir bilgi vermiyor 🥴
Llilla cihaninannesi bana da bilgi vermiyor etrafta herkes gereksiz devam etme gibi öneriler sunuyor gereksiz bir şekilde insanı şüpheye düşürüyorlar yanlış mı yapıyorum acaba diye
cihaninannesi Llilla bence etrafını boşvermelisin çünkü herkes herşeye bir laf atıyor. Eğer gereksiz olsa doktorlar neden bize versin ki ? Yada çocuklarımıza bir zararı olacak olsa doktor neden bile bile bize bunu yapsın bizimle alıp veremediği mi var sonuçta derim. Mesela ben balık yiyemiyorum normalde haftada 1 kere yemeyi öneriyorlar eee balık yiyemediğim için OMEGA 3 kullanmam bebeğim için faydalı olacaktır diye düşünüyorum içiyorum sende öyle düşün eğer bir zararı olsa vitaminleri omegaları mineralleri üretmezlerdi 🤗
Artemisss Kullanmayı bırakmayın valla saçlarınızı elinize alırsınız. Benim ilk hamileliğimde doktorum hiç multivitamin vermemişti,neredeyse kel kalıyordum,tabii emzirirken de öyle,bütün vitaminler bebeğe geçtiği için size birşey kalmıyor