Canan_bgrck Nasıl gidiyor kızlar detaylı ultrasona gittiniz mi durumlar ne Elazığ da olan giden varsa onlarda yazsın 🥰♥️
Ayza21 Canan_bgrck Benim 2. gebeliğim ve hiç beklemedigim bir anda 16 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim şu an 21 haftayiz 2 li test herşey geçmiş malum biraz tedirginim bebeğimin sağlığı için haftaya detaylı ultrasona gireceğim
H_a03 Canan_bgrck 21+3 deyiz benim mide bulantım henüz geçmedi bu ikinci gebelik 4 yaşında bir prensesim var 22+4 de detaylıya giricem hepimiz heyecanla bekliyoruz ilk 3 ay folik asit sonra Ferrum ve decavit kullanıyorum her gün 1 tane
Kfiliz Merhaba canım ŞUAN 20. haftamdayım 22’de gideceğim ultrasona Bu ara mide yanması mide ağrısı tarzında bir şeyler yaşıyorum elimi karnıma koyduğumda bir yangını ağırlık hissi hissediyorum sen nasılsın
Canan_bgrck Kfiliz Allah yardımcın olsun canım ben başından beri mide bulantısı kusma ile savaşıyorum çok şükür daha iyiyim ama aşırı halsizlik yorgunluk oluyor bendede vitaminlerimde iyi ama bebekten galiba mide yanması bendede arada oluyor Allah yardımcımız olsun ♥️🥰
Canan_bgrck Ayza21 abow maşallah size baya geçmiş herşey insallh bir sorun yoktur hayırlısı olsun canım içinizi ferah tutun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ne güzel mide bulantısı falan da yasamamissinz😅😅🥰
Ayza21 Kfiliz bebegim 19 aylıktı hem emziriyordum ve adet düzensizliği vardı 2 kere doktora gittim normal dedi birde korunuyorduk bende çok şaşkınım ilk gebeliğim çok zor gecmisti mide bulantısı baş dönmesi hiç bı belirti olmadı bu sefer bende emzirmeden dolayı adet gecikmesi normaldir diyordum
derya61_ Canan_bgrck maşallah 🌼ben de birşeyler oluyor ama tam anlamıyorum ki nasıl birşey gazlıyımdır biraz (kronik kabızım) o mu bebek hareketi mi karıştırıyorum.
derya61_ derya61_ Canan_bgrck birde şuan hangi ilaçları kullanıyorsunuz Ben bir gün elevit bir gün kan ilacı Ve her gün 3 damla d vitamini ve magnezyum içiyorum. Siz neler yapıyorsunuz
Ayza21 Canan_bgrck inşallah teşekkür ederim bebeğimde küçük daha düşünmüyorduk buyuk sürpriz oldu bizede çok stresliyim duygusal bosluktayim şu aralar bebeğimide sütten kesmeye çalışıyorum
Canan_bgrck derya61_ doğru canım oda olabilir ama inan tekme falan olunca zaten net hissedersin en yakın zamanda hissdersin tamamıyla inşallah canım 🥰
Canan_bgrck derya61_ ben ilk 3 ay folik asit kullandım 3 aydan sonra onu bıraktım Multi vitamin Pregnom kullanıyorum omega ücretli alıyorum onu doktorumun tavizsiyesi üzerine 20 haftamdan sonra ferrum hapı günde bir tane ve d vitamini kullanıyorum günde bir defa 3 damla canım rutinim şu an bu şekilde 🙂
Canan_bgrck Ayza21 büyümüş canım kes senin vitaminlerin içinde iyi olur hiç sıkma canını çok şükür Allah’a bu günlerinize sağlıkla gelsin inşallah dünyada yiyecek lokması varmış rizkiyla kuvvetiyle gelsin inşallah 🥰
Ayza21 Canan_bgrck çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla gelsin tek isteğim bu hiçbir takviye folik asit kullanmadan geçmis bu kadar zaman
Canan_bgrck Ayza21 hicbrsey olmaz canım eskiden folik asit mi vardı sanki içini ferah tut her zaman 🥰
Seval2468 Ayza21 bende oğlum 22 aylıkken supriz bir şekilde hamile kaldım. 2. Çocuk planım hiç yoktu öğrenince çok ağladım. Oğlumu emziriyordum devamda ettim emzirmeye sonra acı dedi kendi bıraktı . Doktorum banada folik asit falan vermedi 13. Haftada demir ilacı içmeye başladım sadece o yuzden hiç takılmayın, üzülmeyin