Lohusalık bitti 40 kontrolüne gittiğimde kanama hala vardı leke şeklinde doktorum 60 güne kadar sürebileceğini söyledi bazen kanama şeklinde az geliyor sonra sarı leke olarak geliyor birkaç kez bu döngü şeklinde oldu ve şuan 70 gün oldu hala geçmedi bu şekilde olan var mı?