33.haftalık gebeyim bacak ve ayaklarımda cok fazla ödem var yürüyemiyorum artık idrarda biraz protein yüksek çıktı sonra düzeldi.Doktorum tansiyonun yükselirse gebelik zehirlenmesi dedi ama tansiyonum normal benim gibi olan var mı aranızda ödem için ne yapabilirim.