Nilda12ctky ben 35te doğum yaptım. Sabah uyandığımda regl sancısı gibi ağrılarım vardı belimden kasıklarıma vajinama doğru, akşama kadar geçmedi ve gittikçe daha da arttı ağrılar. Bebeğim çok hareketli değildi tüm gün. Akşam da iki kez lekelenme şeklinde nişanım geldi