Benim ilk gebeliğim de vardı ama 2hafta geriden gidiyordu. 1 haftadan birşey olacağını sanmıyorum. Bazen genetiksel bazen beslenmeyle alakalı olduğunu söylemişti perinatolog. Ben 34+6 da erken doğum yaptım karın çevresi gelişim geriliğinden dolayı ama siz kontrolleri aksatmayın o 1 haftalık ara açılmazsa bir şey olmaz inşallah