Kızlar bende gebelik sekeri var diyete başladım açlık 80 ,90 arasi tokluk 130 160 arasi çıkıyor genelde ,dahiliyeye yönlendirdi doktorum dahiliyeci 200 seviyelerine yaklaşırsa başlatalım insülin dikkat et diyet yap dedi ama kendi doktorum unsiline baslaman iyi olur gibisine konustu suyum fazla degil normalmis doktor 3 hafta önden gidiyor bebek dedi kafama takıldı ya problem olur mu insulin başlamam iyimi olurdu çünkü diyete 4 4luk uyamiyorum