dorukkusumunannesi ben bir dünya sayfaya sordum Instagram dan çok pahalı söylediler nakışlı istiyordum.
En son dolaptan iki sayfaya denk geldim uygun yapan ama biri daha güvenilir geldi. Fiyatları hemen hemen aynıydı ikisininde ismini vereyim bakın. İklimeylul44 biri de elmasekeribebe
Ben elmasekeribebe ye yaptırıyorum su an. Aradaki farkı soyliyim diğer sayfaya dolaptab düşük satış kalanı havale olarak satis yapiyordu
Tulum eldiven şapka penye battaniye birde yastıga kargoyla 545 falan demişti. Ben istediğim modeldeki ip renklerini beğenmedim için bu sayfadan vazgectim
Elmasekeribebe sayfası da aynı sete 535 dedi kargo hariç 500 tl gardrops dan satış açtı kesinti olmadığı için.
Kalan 35 i havale yaptım sadece. Daha güvenilir geldi hemde ip renklwrini daha güzel ayarladık bayanla.
Buda kargoyla falan 575 e falan geldi işte. Ama içime sindi.
Daha elime ulaşmadı ama işledikçe atıyor resmini. Bebe yakaya iki minik çiçek istemiştim kırmadı sağolsun beni ama resim attı biraz yamuk islenmis ben daha bişey demeden içime hiç sinmedi yamuk olmuş biraz ben yeniden tulum isliyim biraz kargonuz gecikebilir haberiniz olsun dedi sağolsun.
İlgi alaka çok güzel biraz uzun anlattım kusura bakmayın önümüzdeki hafta içi kaegoya verilir heralde ☺️
Baskılar bazen soluk olabiliyomus bide yıkanınca çizgi çizgi baskıda ayrılma oluyor diye çok okudum burda bende parçası az olsun ama güzel birşey olsun diye nakışlı tercih ettm