Dikişin ne kadar sürede iyileşeceği atılan dikiş sayısına ve hastanın yapısına bağlı olarak değişiyor. Ne kadar az dikiş varsa o kadar kısa zamanda iyileşir. Bu sürede zaten bakım yapıyorsunuz o bölgeye ve kuru kalmasına özen gösteriyorsunuz. Dikişi hissetmek konusunda ben bebek doğduktan sonra çok yoruldum deyip ağızdan solunan bi narkoz var adını unuttum ondan istedim o şekilde hiç hissetmedim ama bunu almayıp hissetmeyen de çok var. Mesela kesiyi hiç ama hiç hissetmedim herhalde zaten büyük bi badire atlattığı için biraz hissiz oluyor 😊